Egy blog rólam

Ha kíváncsiak vagytok egy " őrült " tinilány mindennapjaira,akkor olvasgassatok! :P

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2008.10.26. 20:35 | Nitta1993 | Szólj hozzá!

Sziasztok!

 

Tegnap voltam a családommal Szabolcs megyében kirándulni és rokonokat látogatni! :) Reggel 5 - kor indultunk. Először Hortobágyra mentünk, ott bementünk a csárdába, aztán sétáltunk... Utána Pócspetri temetője következett. Ott kiraktuk a koszorúkat a dédmamám anyukájára és apukájára... ( halottak napja lesz!) Ezután Máriapócsra mentünk a templomba. Ott ilyet szól a húgom: Istenem , megérkeztek a Jonas Sisters,akik imádják Mark hangját! :D Ajándékokat vettünk,aztán utaztunk vissza Pócspetribe, a rokonainkhoz. Ott beszélgettünk 5 órát, telepakoltuk az autót a tőlük kapott almával, dióval, szőlővel,répával,karalábéval és még nagyon sok mindennel... :) És hazaindultunk... Hazafele megálltunk még Máriapócson és Hortobágyon is. Este 7-re értünk haza. Nagyon jó voolt az egész, nagyon sokat hülyültünk a húgommal! :P

Este Megasztárt néztem... Lüszinek hihetetlen hangja van!!! :D Én nagyon meglepődtem , amikor énekelt... :)     Szecsődi Karcsit is szeretem! :) Őt legfőképp azért,mert ugyan ott volt gyan az miatt kórházban mint én nyáron! :) Én Vácott voltam 1 hetet a gyerekosztályon ( ugyan abban a szobában és helyen),mert a normális 84-es pulzus helyett nekem 159 volt... Azt mondták,hogy túlstresszelem magam, és hogy az egyik szívbillentyűm lazán működik és visszaengedi a vért, ezért nem kap elég oxigéndús vért a szervezetem, ezért vagyok rosszul... ( szédülök, hirtelen melegem lesz...) Mára már szerencsére jól vagyok ( vagy legalábbis jobban :) )  

 

Ma egész nap tanultam! És most  Csináljuk a fesztivált nézek! Épp Feke Pál énekel! Az ő hangját is nagyon szeretem! És imádom az István a király rockoperát! :D

Na mostmár megyek...

 

Puszi Nektek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskiralylany1993.blog.hu/api/trackback/id/tr27733240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása