Egy blog rólam

Ha kíváncsiak vagytok egy " őrült " tinilány mindennapjaira,akkor olvasgassatok! :P

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2008.10.24. 16:50 | Nitta1993 | Szólj hozzá!

Sziasztok!

 

 Ma egész nap tanutam... És még fogok is... Nagyon unalmas,de muszály,hogy jól sikerüljön a vizsgám ( hiszen magántanuló vagyok) ! :)

 

És kb. 4 órát simogattam a cicámat, Milót! :D Annyira imádom,olyan édes!!! :D Ő az egyetlen ( anyukámon kívül) , aki soha nem veszekszik velem,nem szól vissza és imád! A többiek is,csak velük néha nehezebb kijönnöm... Barátaim alig vannak... Aki szeretne a barátom lenni, írjon!!! :P  Pest megyében lakom! :D Sajnos ez nem olyan vicces, mint ahogy én ezt sokszor nevetve mondom... Nekem sem esik ám jól... És én igazából nem értem, hogy miért nincsenek barátaim,amikor barátkozós vagyok,nagyon alkalmazkodó,kitűnő tanuló, kedves,aranyos és még szép is! ( Nem mintha ekkora egóm lenne, nem, nem vagyok beképzelt!!!) Ezeket anyukám mondogatja folyton! Meg azt,hogy utánam fordulnak a fiúk az utcán, és egyfolytában bámulnak ( nagyon hosszú és sűrű szőke hajam van és világos kék szemem... És vékony vagyok... Mamám Barbiehoz hasonlít engem...) , mégsem volt még barátom... :( De majd csak eljön a szőke herceg fehér lován egyszer! :D :P Ami késik, az nem múlik... :P

 

 

Holnap megyek rokonokat látogatni Szabolcsba!!! :D Minden évben megyünk, és imádok arra kirándulni!!! :D

 

Ha valai elolvasta a blogomat, légyszí írjon már valamilyen kommentet ! Oké? :)

 

Nekem most mennem kell vissza tanulni...

           Puszi Nektek!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskiralylany1993.blog.hu/api/trackback/id/tr22729956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása