Egy blog rólam

Ha kíváncsiak vagytok egy " őrült " tinilány mindennapjaira,akkor olvasgassatok! :P

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2008.10.22. 14:06 | Nitta1993 | Szólj hozzá!

Sziasztok!

 

Megint itt vagyok! :)

Eddig föcit tanultam... Most nagyon jó anyagnál tartunk! Csillagászatot tanulunk,ami nagyon érdekel engem! :D

Délelőtt táncot írtam a Chateeh girls egyik számára,amit már meg is tanítottam a húgomnak! :D Majd fenn lesz youtube-on! Ez az egyik kedvenc elfoglaltságom! Videókat készítek, és felrakom őket a netre! :D

 

Reggel megbeszéltük Szandival ( húgocskám) , hogy beviszem a sulijába azt a kartonlapot,amit veszek neki, be is mentem, álltam 15 percet a portán és nem jött ki... Odaadtam a portásnak a papírt és hazajöttem...

Ma már vagy 1000x hallgattam meg a Tiszta fejjel kampány dalát,és nagyon tetszik! Végre egy szám,aminek van igazi mondanivalója! És az énekeseket is jól összeválogatták! :D Érdemes megnézni!

 https://www.youtube.com/watch?v=Ipbl9FF4nOo 

 

 Délutáni programom még:

   Tanulnom kell még nagyon sokat...

  3 órakor Mari Mar-t nézek a story tv-n! :) Én régen nagyon sok szappanoperát néztem, például: Csacska angyal, Vad angyal,Rosalinda, Te vagy az életem, Szerelem piac és még sorolhatnám... Ma már leszoktam róluk,de azért néha-néha belenézek a Mari Mar-ba :)

 

Este felé hegedűre kéne mennem,de nincs kedvem most hegedülni...

 

Holnap moziba megyek!!! :D  High School Musical-t nézem meg a családommal! Már alig várom! Nagyon kíváncsi vagyok a filmre!!! :D

Most megyek!

          Puszi Nektek!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskiralylany1993.blog.hu/api/trackback/id/tr34726401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása